BAHAR_4 Kızlar üç buçuk aylık ikizlerim var. Sezeryan doğum yaptım. En son kaba taslak hesap yapınca 20 Mayıs’ta adet oldum. Şuana kadar olmadım bidaha. Aynı durumu yaşayıp da hamile kalan var mı ? Tedirginim!!
Bjk Kızım 10 aylık oldu. 8 aylıkken 1 kez oldum bir daha olmadım bende korkuyorum acaba hamile miyim diye:)