Kızlar heryere yazmak istiyorum herkese anlatmak bağıra bağıra anlatmak istiyorum . Benim ilk bebeğim kromozom bozukluğu yüzünden öldü. Neyse dedik rabbimin vardır bildiği bizden çok sevmiş aldı yanına . Hemen eşimle ben genetik test verdik bizde bir sıkıntı çıkmadı neyse tekrar hamile kaldım ikili test normaldi doktor diğerlerine gerek görmedi . Burun ve enseside normaldi detaylı ultasonda normaldi . Derken doğum yaptim bebeğim 4 aylık erken doğdu (36+4) bir hafta kuvezde kalıp çıktı ordaki çocuk doktoru önceki çocuğumun durumunu bildiği için oğlumun muayenesini çok iyi yaptığını ve herhangi bir sıkıntı olmadığını sendromik bir bebek olmadığını söyledi . Aynı zamanda yogun bakım çalışanlarında bir önceki gebelikten tanıdığım için onlarda öyle söyledi. Bebeğimin kafasında iki tane kist böbrektede çok hafif genişleme var ( bunun için profa gittim konuşmaya bile değmez çok az dedi) ve ben pimpirikli bir anne olduğum için birsuru doktora götürdüm ama down şüphesiyle değil başka nedenlerden dolayı . Ve kimsede bana birşey demedi . Neyse en sonki olaya geleyim bebegim hastaydı kendi doktorundan randevu alamadığım için başka doktora götürdüm devlette ( daha öncede bir kere gitmiştim ) neyse ben derdimi anlatırken adam bana demesinmi senin çocuğun down olabilir burnu basık ve gözler çekik . Bu arada benim aile komple çekik ben tabi ne alaka falan dedim ama kalbim durdu sanki . Yarın genetik test vermeye gideceğim . Telden iki ayrı doktora gösterdim onlar benzemiyor dedi sağlık ocağındaki ebe ve doktorda hayır benzemiyor dediler .
Kendi doktorunu aradım e annesi suphelenmis olabilir diyor sen kayıt açtır yanıma gel bakayım diyor bende dedimki doktor bey benim çocuğumu ayda iki defa görüyorsunuz zaten e tam hatırlayamıyorum diyor maksat benim kayıt açtırıp ücret ödemem çünkü daha öncede farklı bir sebepten bana aynısını yapmıştı bende inat ettim ona goturmedim. Test sonuçları bir aya çıkarmış ben nasıl bekliycem bilmiyorum varmı kızlar başına böyle birşey gelen . ( Ha bu arada çocuk genetik doktoruda gördü ama böyle baştan savma kalkmadan direk yüzüne bakıp kesinlikle yok dedi ) ilgilenmedi yani bende başka doktor buldum orda test yaptıracağım lütfen destek olun