OzEnAr 47 günlüğüz kızlar bebeğim uyumuyor gündüz uyudu güzelce 9dan beri uyutmaya çalışıyorum sanki açmış gibi ağlıyor yatırınca uyanıyor kucakta uyuyor acaba aç damı ağlıyor anlamadım ki ya atak yüzünden mi böyle yoksa
gulaykadir OzEnAr canım benim bebeğimde o zamanlar böyleydi hiç kucağımdan inmek istemiyordu gerçekten sabır gerektiriyor onun tek ihtiyacı senin kokun. Kendini güvende hissetmek istiyor zamanla geçecek