Kızlar oğlum 14,5 aylık hiç birşey yemiyor hep emmek istiyor.yemeği yere fırlatıp meme diye ağlıyor. 2.5 aylık da hamileyim çok emdiği için kafam dönüyor çok zorlanıyorum. Sütten kessem iştahı açılır mı ? Yemek yer mi ? Tecrübesi olanlar bana bir akıl verin lütfen. Kesersem yine yemezse çökerse diye çok korkuyorum.