2 ay 20 günlüğümüz artik ilk zamanlara göre memede çok kalmiyor adet oldum zaten sütüm az diye mi meme de fazla kalmiyor diyorum doyuyor mu diyorum sonra bezinde çişte kakada yapiyor yeterince kötü grip geçiyoruz ilk bebeğim oldu boğazlari aciyor acaba ondan mi meme de kalmiyor fazla