Cagnimanne Kızlar bu siteden bisey alan var mı? Yada devamlı alışveriş yapaaan . Günlük parka giderken kapı önlerinde dolaşırken biseyler alacam orda günlük tunikler uygun da
biricikbebegim Cagnimanne ben kullanıyorum bu siteyi ürünleri çok çok kaliteli değil fiyatına göre uygun
benoyleuygungordum_ Cagnimanne yıllar önce almıştım ben aşırı kaliteli değil kumaşları ama o zamanlar çok uygundu fiyatları o yüzden günlük giyinmek için almıştım. Gerçi 2 yıl oldu hala hepsini kullanıyorum hiç deforme olmadı