esraeerdogann beyzakaya7949 en iyi güneş kremlerinden birtanesi o kadar koruyuculuğu yüksekki d vitaminim sürekli düşerdi😂😂
printhelloworld beyzakaya7949 koruyuculuğu süper ama mineral filtreli olduğu için beyazlık bırakabiliyor
beyzakaya7949 esraeerdogann kullanıyor musun şu an ne kadara almıştin acaba orijinali çakması oluyor mu eczaci bir yakınım eczaneye bile çakması geliyor dedi
esraeerdogann beyzakaya7949 yok şuan kullanmıyorum ama baya uçuk fiyatıı sormuştum 400 küsür tlydi eczane dışında biryerden alma genelde karekod oluyor arkalarında sorgulayabilirsin
beyzakaya7949 hurremsultann ne kadara aldınız acaba Bi tanıdık satıyor da 350 çakma diyen var merak ettim
Deletedmom_79 beyzakaya7949 gebeyken pregna olanı kullanıyodum bu sene yine devam edicem müthiş bir marka.