Happymomnes Merhaba kızlar, bebeğim 7,5 aylık bu dönemde ne gibi gelişmeler var? Mesela gel, alkış yapıyorlar mı ? anne,baba vs ya da başka birşey. Ben kızıma öğretmeye çalışıyorum ama hala yapamıyor.
Happymomnes momybabyy Benimkide dönüyor sadece birde gel dediğimde kollarını açıyor 😂 demekki daha erken
Happymomnes momybabyy Evet bana da onu yapmıyor mu bunu yapmıyor mu benimki şu ayda emekledi şu ayda şunu yaptı diye diye bunalttılar ama daha sonra kimseyi takmamaya başladım. Her bebek kendine özeldir. Şimdi biri bişey dediğinde bunu diyorum