_tospikannesi Her alt degistirmede pisik kremi suruyor musunuz anneler, ben dogdugundan bu yana hep kullaniyorrum bazi arkadaslar surekli kullanilmaz diyor ?
Tuba _tospikannesi Her alt değiştirmede kullanmamamı önerdiydi ebemiz. Sadece kızarmaya başlayınca sürüyorum pişik olmadan.
Bmaidil12 _tospikannesi her altını açtıgımda sürüyordum cok cok cok yanlışmış kızarmadıkça hatta kızarsa bile pütür pütür olmadıkça sürmeyin bence. Benm kız bebwğim var ve sürekli krem sürdüğümden dolayı genital bölgedeki acık olan yeri kendini yara sanıp kapama yapmıştı birbirine yapışmıştı eti. Cocuk cerrahisine götürüp ufak bi operasyonla açılmıştı. Mümkün oldugunca ıslak mendilde kullanmayın aynı sekilde sonuçlanabiliyormuş
[silindi] _tospikannesi bu aya kadar hiç kullanmadım diyebilirim 6 ayı bitirecek neredeyse sadece hafif kızarma görürsem kullanıyorum hiçte pişik olmadı Çok hafif kızarıp geçti hemen müdehale edince.
Deletedmom0340 _tospikannesi ben arada kullanıyorum canım. 10-15 günde bir genelde. İstisna olarak eğer kızarıklık falan varsa kullanıyorum pişik olmasını önlesin diye. Ama pişik olmaması için öncesinde kullanmak gerekiyormuş yani sizin yaptığınız gibi. Ben tembellikten aksatıyorum 🤦♀️
aselrigel _tospikannesi Ben her altını değiştirdiğimde kullanıyorum halan daha 5 aylık olduk bu arada kullanmamam gerekiyor demek ki bilmiyordum
Gunesinanasi Ben her alt değiştirmede kullanıyorum. :/ kız bebek bir de. Kullanmayayim ya bundan sonra :/