Dupduru19 Hanımlar merhaba, gebzede olup halı yıkattığınız memnun kaldığınız ve uygun olan bir halı yıkamacı varmı? Sadece bir yeri aradım m2 sini 25 TLden yıkadıklarını söyledi.
Berna2205 Dupduru19 Altınsoy halı yıkamaya yıkatıyorum uzun yıllardır. İşlerinde çok iyiler . Halının yapısını asla bozmuyorlar . O yüzden hiç başka yer arayışına girmeden oraya veriyorum . Bambu halıları da çok güzel yıkıyorlar . Kayınvalidemin halılarını başka bir halıcı mahvetmişti . O yüzden başka halıcıya güvenmiyoru
Dupduru19 Kbr-a memnun kaldınızmı peki. Ben önceden mavisu halı yıkamaya vermiştim ama memnun kalmadım oradan
Kbr-a Dupduru19 saç kılları falan duruyordu 🤷 formda önceden konuşulmuş yerler var oralara bi bakın isterseniz