Benim de oğlum bugün öksürmeye başladı baya. 3 buçuk aylık. Ben buhar veriyorum evde sekresyonunu yumuşatıp atmaya yardımcı olsun diye. Ve bol bol sıvı en iyi balgam sökücüdür. Anne sütü ve içirmeye başladıysanız ılık su verebilirsiniz. Ayrıca doktorum bana bitkisel bi şurup vermişti fitospan öksürüğe iyi gelir tahrişe bağlı ağrılarını da azaltır diye. Tabiiki yarın muayene olması için doktora götürecem ama naçizane tavsiyelerim .