Sallamadan uyumaya bir haftadir basladik yaninda uzaniyorum oylelikle uyumaya basladi ama gunduzleri uyumuyor deniyorum iki uc kez bile uyumuyor ama aksam sekiz dokuz gibi yatiyor hemen deliksiz yatiyor masallah bu aylarda gunduz uykusu almasi gerekirmi ayni durumda olan varmi