piremsesssannesi ayy ne kadar abarttınız ya. Asıl sizin bu yaptığınız terbiyesizlik oldu. Beğenmediğiniz konuya girip okumazsınız, kimse siz zorla kolunuzdan çekip şu konuya bak demiyor. Forum kurallarına aykırı bir durum olmadığı sürece siz kafanızı çevirmeyi tercih edin, insanları salın.