_arasinannesi Kızlar 17 aylık olmak üzereyiz fakat baba anne ve mama dan başka birşey demiyor. Onlarıda çok nadir söylüyor. Dediğim hiçbir kelimeyi tekrarlamıyor. Sizde durumlar nasıl bu aylarda? Acaba erkenmi kelimeleri söylemesi için?
ofkelisirin _arasinannesi normal tabi her beebk bir değil lütfen takılmayın bir anda Dilleniyorlar zaten
AyseSerraMoms Evet normal benim tanıdığımın bir çocuğu 4 yaşına kadar konuşamadı düzgün sonra çok güzel pat pat konuştu okumayi bile okula gitmeden biliyordu öğrenmişti. her bebegin çocuğun gelisimi cok farkli telaslanmayin içinizi ferah tutun. _arasinannesi