Arkadaşlar oğlumun beklenen doğum tarihi 29 Eylül doğduğu tarih ise 7 Eylül. Oğlum erken doğdu ama hic kuveze girmedi ve mama da yemedi simdiye kadar, temzik falan da kullanmıyoruz.Sorunum şu ki 1 haftadır emerken ilk 5 dakika emiyor ozellikle sütün cok olduğu zamanlarda yani sonra sinirlenip kafasını geriye atıp birakiyor sonra ağlayıp tekrar emmek istiyor. Bunu ozellikle gece yatmadan once yapiyordu artık gündüzleri de yapmaya başladı. Ben artık sütümün yetip yetmedigini de anlayamıyorum. Çünkü bi 2 saat falan beklese sütüm doluyor ama gündüz surekli huysuz emmek istiyor, haliyle sütüm dolamadigi icin agliyor sinirleniyor🤦♀️ Mama da vermek istemiyorum ama bebegim acaba aç mı kalıyor diye de içim icimi yiyor😢