Ozdmr06 Eşimin yeğeni 1 yaşında doğduğundan beri eli ağzında iltihap kapmış başına gelen varmı ne yaptınız
Yamaninannesiiiiii Ozdmr06 evet bizim de 2.ayda oldu ıslaklğa bağlı bir sürü krem kullandık geçmedi şuan 5 aylık tırnak uzadıkça gidiyor
Ozdmr06 Yamaninannesiiiiii doktor antibiyotikli krem vermiş sonuçta ağzına tekrar sokacak parmağını herhangi bir sıkıntı olur mu diye arada kaldık çünkü eczacı kullanmayın dedi doktor da yazdı
Yamaninannesiiiiii Ozdmr06 bizim yüzük parmak.Valla bir süre çorap vs geçirdim ama yok yani imkansız çekip çıkarıyordu hep.Sonra bıraktım sokuyor hala bu yüzden çok geç iyileşiyor ama az kaldı uzadıkça gidiyor