kızlar oglum 9 aylık 19 günlük yürüteç kullanıyorum ama şu ara içinde kalmak istemiyor, sürekli ellerimize yapışıp gezdirelim istiyor bizi bir an olsun rahat birakmiyor agliyor istedigi olmadigi zaman. biz de ilk adım arabası aldık sever mi acaba kaygısına girdim o kadar para verip boşa gider mi diye düşünüyorum. aranızda kullanan anneler var mı memnun musunuz bebişler mutlu mu??