1Annevekizi ben hic kundak yapmadim canm ilk zamanlar kimildayarak kendini uyandiriyodu ama sonradan alisti uyandirmadi kendini hatta eldivende takmadım kendini cize cize cizmemeyi öğrendi kundagi birakmakta birazcik zaman aliyormus oyuzden hic bulasmadim :D kokumu alsin diye yanina tisortumu koydum hep sirtınada yastık koydum kendini guvende hissetmesi icin boyle deneyebilirsin canim arkadasimin bebeginede boyle biraktirdik ama 3 ayliktı o biraz zor birakti smdiden baslarsan daha rahat birakabilirsin belki