2ay 22 günlük bebeğim var, normal adet sancısı gbi bel ve karın bölgesi ağrım basladı sanırım az Bi kanama oldu adet mi bilmiyorum sizde de oldu mu? Bu süreçte hasta oldunuz mu başına gelen var mı? İnternet baktım 6aydan 1sene arası olunur diyor Bn de kafam da.? İşareti oluştu sizlere de sormak istedim..