Anneler geçen gün bebeğimi doktora götürdüm doktor sütün yok aç bu çocuk dedi.3 ay 24 günlük Kilosu iki ayda 4200 den 5100e çıkmış boyu da 58 den 64 e çıkmış.Ben emziren anne diyeti yapıyordum ve sütümün arttığına emindim bebeğim göğüste sakinliyor içerken lıkır lıkır sesini duyuyorum çiş kaka sayısı yerinde bebek mutlu ben mutlu geçinirken bir anda sütün yetmiyor demeleriyle tepetaklak oldum .Mama ver diye tutturduğu için mama vermeye başladım ama bebeğim onu bile bitirmek istemiyor ağzıyla göğüse gelmeye çalışıyor göğüse alıyorum emerken uyuyor mama kenarda kalıyor .Ne yağıcağımı bilemedim 🙁 Bu arada sağlık ocağına gidiyorum kilosu gayet iyi gidiyor diyorlar orda daha kilolu çıkıyor kendi doktoruna gidiyorum tartıda daha az çıkıyor