20 nisanda doğum yaptım Kanamam bitmişti ama tekrar başladı daha doğrusu uzun süre önce bitti ama 3-4 gün arayla kanama olup duruyor. Çok fazla değil kanamam normalde ama bu sefer biraz yoğun gibi ve bel kasık bacak ağrıyor hafif geldiğinde. Sezeryan oldum bu arada. 40 günlükken kontörle gittim alttan muayene yaptı Smear testi ile birlikte o günden beri ara kanamalar oluyor bu normal mi?