Visnelidondurma Yeni başladım 0.5 veriyorum eczacı daha önce kilo başına 2 damla demisti bi ay doktor vermeyin önümüzdeki ay başla dedi yablis olmasın diye sordum aynı eczanedeki baska eczacı 0.5 ver dedi doğru mu veriyorum
Bebegimm1 Visnelidondurma doktorum kılosuna göre dedi yanı 6 kıloysa 6 damla şeklinde banada öyle diyen oldu snra doktora sordum o bu şekilde kullan dedi öyle yapmıştım
Tugceonrdml_ Visnelidondurma 0.5 veriyorum 7 aylik doktorda eczaci da 1 yasina kadar 0.5 vermem gerektigini soyledi büyük kizimda da ayni markayi 1 yaşına kadar kullandim