uznnzu- yani size benim birebir eğitim aldığım danışmanımın bi kaç tavsiyesini aktarayım; (bebeğim 1 aylıktı danışmanla ilk görüşme yaptığımda ve şuan 5.5 aylık hala aynı danışmanla ilerliyorum.)
Gece uykusunun anahtarı gündüz uykusundan geçer uyku düzeni oluşturmalısınız (ben 1 aylıktı uyku düzeni kurduğumda)
Mutlaka uyku rutininiz olmalı,
Memenin uykudan bağımsız sadece beslenme olduğunu anlaması için uyanık emzirmelisiniz (gerekirse ışıl açık ya da uyaram vererek)
Doyduğuna emin olduğunuzda kucağınıza alıp hafif salınımlar yaparak uyutmalısınız.
Gece beslenmesi için bebekten önce kalkıp o uyanmadan rüya öğünü yaptırmalısınız. (Ben şuan 3 kez yapıyorum)
Ağlatmadan ve güvenli bağlanmayı zedelemeden ilerlemek istiyorsanız ilk önce bu saydıklarımla başlamalısınız. Her şey yerine oturunca 2. Adım olan mayışık yatağa geçirme başlıyor