5 ve 2 yaş çocuklarım 1 ay önce nezle olduk ondan beri öksürük kaldı ilaç kullanmıyorum bitkisel bir ilaç aldık azalttı ama bitirmedi öksürüğü. Balgam da çıkartmıyorlar zaten öksürünce seslerinden anlıyorum balgam olduğunu. Evdene yapabilirim geçmesi için? Ayak altına ya da göğsüne bir şeyler sürsem ?