Kalkulle 40 dakika uyudugu uyku değil cunku. Felaket uykusu deniyor ona. Her ne sekilde uykuya geçiş yapıyorsa uyanınca hiç göz teması kurmadan,konusmadan geri uyutmaya calısmalısınız. Bu 40.dakıka da sürebilir 10 dk da. Ama 40dk da uyumayan benek uyumayacak demektir. Ben 2-3 gün ugrasmıstım . Basta 40dk sonunda mızıklandı kendi kendine geri uyudu. 1 yasındayken 2 uyku yapıyordu 2 saat ve 1 saat olarak.