Birsuyla Fahriye1987 Şuanda Dyson kullanıyorum. Saç şekillendirme seti. Eğer bütçeniz varsa kesinlikle öneririm. Dyson’dan önce Remington kullanıyordum ondanda çok memnundum.
Fahriye1987 Model olarak rica edebilir miyim? :) cheesecake Asyaveannesi04 Gamzelim123 Prensesannesi38
Birsuyla AngelMotherr Remington mu? Şuanki fiyatlarını hiç bilmiyorum ama beni baya uzun süre götürmüştü. Ömürlük cihaz sayılır. 15 sene kullandım.
3yasakadarsifirekran Fahriye1987 abartmıyorum 17 senedir braun kullanıyorum asla saçı yakmıyor ve dümdüz yapıyor .