Deletedmom277 kaganannesi ben bu zamana kadar bir çok ateş ölçer aldım. Beurer braun (alından ölçer)omron. Tek memnun kaldığım Braun kulaktan Ateş ölçer oldu. Dün kızımın ateşi vardı hastanede bu üründen kullandıkları için hemen gidip aldım. Ve çok memnun kaldım
deletedmom719 kaganannesi en güvenlisi koltuk altı demişti doktorumuz. Her doktor da zaten koltuk altını öneriyor. Bizde 2 farklı marka koltuk altı aldık ikisiyle de ölçüyorum doğru çıkıyor
Ipek34 kaganannesi markasi nuk kulaktan ölçüyor . Gayet memmunuz . Temassiz almayin onların hata payı yüksek
nyesim kaganannesi ben plusmed kullanıyorum memnunum. Antenlerde medisana var, onunla ve doktorumuzdakiyle karşılaştırma yaptık hep aynı çıktı
kaganannesi Deletedmom277 çok teşekkür ederim:) Xiaomi temassız ateş ölçeri duydunuz mu hiç,o da çok iyiymiş diyorlar ama🤷♀️
Deletedmom277 kaganannesi duymadım ama temassız ateş ölçerlerden nefret ediyorum 😅 ölçümleri arasında anlık fark çok oluyor. Braun almıştım çok para verdim ama şu an kızımın elinde oyuncak oldu çünkü 39 olan ateşi 36 küsür gösterdi. Kulaktan ölçer eğer küçükse koltuk altından ölçer (braun) tavsiye ederim ☺️
Deletedmom277 kaganannesi https://www.hepsiburada.com/braun-thermoscan-irt-6520-ates-olcer-beyaz-p-HBV00000EY25Q?magaza=Bars%20Bebe&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-hero-sku&gclid=EAIaIQobChMI-ZWB-ZTU5QIVxRsYCh3zLAyMEAQYBCABEgIw6PD_BwE bu modeli aldım. Çok pahalı ama inan bu zaman kadar aldıklarımdan bundan 4-5 tane alırdım. Hastanede ne ölçtüyseler aldığım gibi denedim aynısı çıktı. Ama dediğiniz markanın yorumlarına bakın hepsiburada da trendyol gibi sitelerden. Yorumlar yardımcı oluyor baya ☺️
kaganannesi Deletedmom277 bizde de var temassız şuan ateşi var ama bir ölçüyorum 38.3 bir ölçüyorum 36.6 🤦♀️
Deletedmom277 kaganannesi bizde de öyle oldu braun markaydı bir de. 36.6 36.3 37.5 gösterdi hangisine inanacağımı şaşırdım. Hastaneye gittim 39.5’tü ateşi. Ama kulaktan ölçer hiç şaşırma yapmadı. İki kulaktan aynı anda ölçüm yaptığımda hep aynı değer çıktı ya da 37.5 diğeri 37.6 çıktı ki bu gayet normal
OptimusPrime kaganannesi Benim ateş ölçere o kadar para verecek durumum yok. Bu yüzden evde medisana koltuk altı ölçer var. Doğru ölçüyor. Memnunuz bir tane daha koltuk altı alacağım memnun olunan marka. Yedek kalsın.
Deletedmom277 kaganannesi Vallahi o aletler nasıl bu sonuçları çıkartıyor bilmiyorum. Evde hiç koltuk altı ateş ölçer var mı ? Ya da nöbetçi eczaneye gidiP ateş ölçümü yaptırabilirsiniz Bi zıbınla bırakın kendiliğinden düşer belki
MuhammedAmine kaganannesi benim oğlum kulak Boğaz iltihabı geçiriyor birkaç gece acile gitmek zorunda kaldık orada hep ensesinden ölçtüler alın koltuk altı da ölçtüler ama ense 39.5 olunca acil müdahale ettiler sizde bu şekilde hareket edin derim
kaganannesi Deletedmom277 doktordan geliyoruz şimdi 36.3 cıktı anlayamadım evde ölçüyorum yine 37 ve çok sıcak calpol vardı evde bir de üstüne parol ve dolven verdi,uyuyor simdi :(
Deletedmom277 MuhammedAmine antibiyotik kullanıyor musunuz ? Geçti mi şikayetleri ateş ne kadar sürüyor acaba bizde dün akşam bu durumdan dolayı acilde ılık kompres yapıldı
kaganannesi Deletedmom277 bizim burda doktorlar o kadar ilgisiz ki ya,1 kere ölçtü bıraktı onlarda da temassız var kulağına falan baktı ilaç verdi gönderdi
MuhammedAmine Deletedmom277 evet kullanıyoruz molcef günde 1 kez bugün 8. Günümüz 3 gündür ateş kusma bitti ama hala ağrıları var uyumuyor ve yemek yemiyor sadece süt
Deletedmom277 kaganannesi orda ki ölçüm doğrudur çünkü cihazlar belirli aralıklarla kalibrasyona gider ayarları yapılır. Şimdi iyidir inşallah
gulertknn1 En sağlıklısı şu bildiğimiz normal koltuk altından bakılanlar bide açıkçası durumum o kadar yok 15 liraya almıştım ve doğru çıkıyor tek sıkıntsı 1.5 dakikada filn ölçüyor
OptimusPrime gulertknn1 markası nedir? Ben de koltuk altı kullanıyorum hastanede alından ölçer vardı onunla aynı sonuç veriyor medisana kullanıyorum bşr tane daha yedek almak istiyorum daB