Bukrelinam Deletedmom_110 benimde öyle doktor sezeryan bebeklerde ana rahminden geçmediği için bebekler bağırsak için yararlı bakterileri alamadığını söyledi bu yüzden yeşil kaka normalmiş probiyotik önerdi
Deryamaysa Bukrelinam inşallah bizim de ishal var yediklerime dikkat ediyorum süt ürünleri tüketmiyorum
Deletedmom_110 Bukrelinam aaa ay çok sevindim bu duruma neden dieceksiniz kaka da kan buldum pozitif çıktı 10 gündür diyettetimmsüt alerjisi olabilir dedi en azından bu olmasın o olsun hemen yarın doktora danısıcammm çektim de resim zaten