Duyulurum Merhaba. Cigit’i hep biliyorum, ara ara da bakarım ama daha önce bir şey almamıştım. Dün sepetime bir şeyler ekledim ve akşam stoklar tükenmişti 🥺 hep böyle az stoklu bir yer mi, stoklar yenilenir mi bilginiz var mı?
Elanur-mehmetaliannesi Hep az stoklu yer stok ürünün satışına göre geliyor. Ama ürünleri kalitesi kumaşı çok güzel
Duyulurum birinsan14 teşekkür ederim. müslin gurubundan mı almıştınız başka kumaşlardan mı? Özelikle müslin grubu salaş bol duruyor, ben yenidogan için 0-3 aldım umarım iade etmem gerekmez. 3 yaş için de 3-4 yaş sipariş verdim.
birinsan14 Duyulurum evet müslin almıştım😅 ve kalıbı küçük geldi. Kızım da normaldi ileri değildi yani kilo boy
Duyulurum birinsan14 iyi ki büyük almışım 🥺 yenidoğanlar da olur herhalde. En fazla 3 kg doğurabiliyorum 😄