Busrasancaktar- Üsküdar’da oturan anneler var mı bizim burda kimsemiz yok çocuğumaza arkadaş buluruz belki
EsraUmut Busrasancaktar- 75.yil ticareti biliyormuş orda bilmiyorsan başka nasıl tarif ederim bilmiyorum 😅 fistikagacindan asagida
Busrasancaktar- Prenses-annesiiiii Evet güzel ama tek başına olunca dışarı çıktığında bile sıkıcı oluyor maalesef ve bebeğim 10 aylık fark ettim ki dışarda çocuklara bebeklere tepki veriyor çok mutlu oluyor görünce belki bir arkadaş bulursam mutlu olur dedim 🤭
Prenses-annesiiiii Busrasancaktar- benim kızımda aynı şeklde parka gidiyoruz çocukları görüyor mutlu oluyor ama kimse kızıma pas vermyor bende çok üzülüyorum ama yinede tekte dışarnn tadını çıkarmaya çalışıyoruz 😀😀