01012023 hormonlardan kaynaklı dökülüyor birde doktora gidip değerlerinize baktırın belki takviye falan verir. İlk doğumumda anında başladı dökülmesi kapalı olduğum için gidip uğraşamadım sıfıra vurdurdum aşırı rahatladım😂 şimdi 2.5 aylık olduk doğumdan önce kısa kestirdim, ilk günlere nazaran yeni yeni başladı aşırı dökülme doktora gidip bende baktıracağım değerlerime