baykuskiz_ hayırlı olsun öncelikle , sizde iki tane var bide allahtan büyükler sanırım kreşe gittiklerini hesaba katarsak. Bende üniversitede çalıştığım zamanları hesaba katmazsam ilk kez iş hayatına atılıyorum çok heyecanlıyım ☺️ kayınvalidem bakıcak benimde cüzi bir ücret karşılığında fakat sadece çocuğa bakıcak her iş yine bana bakıyor 🥲