Deryak52 bir tutam ispanak, bir küçük sogan, bir biber ufak doğra azcikta birinc güzelce kavur az da salça varsa et suyu kat hepsini karistir istersen piştikten sonra bir yumurta kır içine karisitir çok güzel oluyor tabiki tera yağ yada zeytin yağı ekle birde