Dunyam492 Her şurup içeriğinde antibiyotik kaka yapıyor normalmi iishal olsa 10. Dk falan sürekli yapmazmi klomoks şurup kullandık başına gelen varmı boğaz enfeksiyonu vardı ateşle lütfen dönüş saglarmisiniz bebeğim 11 aylık
Deletedmom_101 Dunyam492 onu bilmiyorum ama idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullandık ishal oldu doktor 8-10 bezi geçmiyorsa sıkıntı yok ama probiyotik kullan demişti
PatronBebek Dunyam492 yazdığınızı pek anlamadım ama antibiyotiğin ardından bağırsakları düzene sokması için probiyotik kullanmalısınız ve bol bol kefir yoğurt tüketmeli
Akaan Dunyam492 aynısını yaşıyoruz şuan oğlum 21 aylik boğaz enfeksiyon dendi klomoks antibiyotik verdikten sonra aşırı ishal oldu
Busra2089 Dunyam492 11 aylıkken benimde oğlum kulak enfeksiyonu oldu kullandık 1 hafta ama ne nalet ilaçtı ya 11 aya kadar pişik olmayan çocuk sürekli kaka yaptığından fena şekilde pişik oldu ve şu an 12 ay 11 günlük hala ara ara pişik oluyor o ilacı düşündükçe sinir basıyo beni. Prebiyotik kullandım ben hem ilacı kullanırken hem bıraktıktan sonra bir 10 gün kadar