Normal doğum yaptım. Bebeğim 9 aylık doğduğundan beri atopik dermatitle uğraşıyoruz. Bence onunla çok alakası yok. Ama şuan bu durum yeni doğan bebeklerde çok fazla rastlanıyor. Benim denemediğim krem kalmadı maalesef. Çok sayıda doktorlara götürdüm henüz bi çözüm bulamadım. Büyüdükçe geçeceğini söylüyorlar şuan tek tesellimiz o.