hazel23 Kızlar 8 buçuk ay oldu olmadım hala tamam emziriyorum normal ama artık olmak istiyorum bunaldım tarlusal kullansam bebeğe zarar verir mi kullanan oldu mu emzirirken
Duyguddn hazel23 1 yıla kadar normal 1 yıldan sonra doktorla iletişime fecebilirsin tarlusal bilmiyorum ki emzirirken bişey yaparmi yada bı eczacıya danış