Elifkyaa ben nazara çok inanırım ne zaman misafir gelse sevseler , ağlamayan çocuğum, misafir gelince ağlama krizine giriyor, bir sebep yokken. Sağolsun bir arkadaşım vardı benim bebeğimden 2 ay büyük onun bebeği, bana nazar için ve bir çok şeye iyi gelen bir dua yazdı çok kısa zaten, 3 kere sabah 3 kere gece okuyosun duayı çok iyi geldi her gün okuyorum.
(Dua şu; Bismillahillezi Lâ Yedurrü meâs mihi şey-ün fil-erdi ve lâ fissemai ve hüves semiül âliym*)