Alyaninannesi01 Kızlar her yerde karşıma çıkıyor . Yapan var mı ? Diyetle ilgili şunu yap çok güzel verdiriyor dediğiniz var mı ? Sabahları aç karnına kahve kürüne başladım . Şimdilik güzel tok tutuyor .
Feyzosumunannesi Alyaninannesi01 diyetisyene gidiyorum 1 haftada 3 kilo verdim. Verilen listeye uyuduktan sonra gerçekten kilolar gidiyor bu 2. Haftam yarın kontrolüm var umarım yine kilo vermisimdir
Masha_ Alyaninannesi01 Kabak yiyerek aksamlari bazende sade tavuk gunde 45 dk leslie ile 85 ten 72 ye düştüm
ballicorek_ahmet Alyaninannesi01 1 yildır yapacagim diye niyetleniyorum hatta kabaklari da aliyorum ama kabak sevmediğim için vazgeçiyorum. Diyet yapamiyorum ya aralikli oruc yqpıp zayıflayanlar da var ama bir boğa burcu olarak bogazim hic durmuyor. Sabah ve aksam öğünu var sabah 10 da kahvalti yaptıysan akşam 18 de akşam yemeği. ara öğunde salata olacak şekilde yapmış görsüğum birkac kişi. Ekmek makarana pilav seker yasak ama ben yapamıyorum
melike567 Alyaninannesi01 kabak diyeti ile 2 ayda 5 6 kilo vermiştim cok guzel bi diyet bence hem kabak zaten cok seviyorum tam guzel zayifladim diyodum ki kızıma hamile oldugumu ogrenmistim simdi dogum yaptim emziriyorum diye diyet yapamıyorum
Alyaninannesi01 Feyzosumunannesi ay maşallah kız gerçekten az yiyorum çok yürüyorum zor gidiyor sanki mesela çok saçma sabah 60.1 çıktım çıktım yürüyüşe 5000 adım atmışım geldim tartıldım 60.4 çıktım . Gideceğine alıyorum .
Alyaninannesi01 Masha_ leslie bende evde yapıyorum 3 mile olarak demi . Kabak detoksu 3 gün için değil mi sen hep mi yapıyorsun canım .
Feyzosumunannesi Alyaninannesi01 canım yürüyüp yorulunca ağırlık oluyor dinlenmek lazım mesela spor salonlarında spora başlamadan tartiyirlar spordan sonra tartilmiyoruz
Ozlemm6001 Alyaninannesi01 hemen öyle alınmaz ki spordan sonra tartılmaz zaten ödem oluşur büyük ihtimalle diyetisyen de bile hafta hafta tartılınıyo asla evde tartılmayın diyolar
Masha_ Alyaninannesi01 Evet kabağı sade yağsız sekilde kavurup icine azicik tuz pulbiber ekliyordum üzerine biraz yogurt ekleyip bir tane tam buğday ekmek ile yiyordum açıkçası bu kadar kilo verecegimi sanmiyordim 2 ayda verdim kilomu
Alyaninannesi01 ballicorek_ahmet boğazı tutmaya başladım ama gitmiyor istediğim gibi çabuk kilo almaya müsaitim biraz dikkat etmezsem hemen artıyor . Ben de bir nevi aralıklı oruç yapıyorum . Dediğin gibi 10 ile 6 arası yapıyorum 6 dan sonra hiç bişey yemiyorum . İncelediğimi hissediyorum ama tartıda neden eksildiğimi göremiyorum . Kabakları bugün aldım denicem inşallah işe yarar .
Alyaninannesi01 Feyzosumunannesi hadi ya yükler ayağa bindiği için mi acaba önceden de kilo verme sürecim olmuştu ama böyle karşılaşmıyordum pek .
Alyaninannesi01 melike567 ara vermeden mi yaptın canım . Bir de nasıl yaptın kabakları ben tiksinmek istemiyorum da kabaktan . Severim de kabağı mücver olarak ama 😀
Alyaninannesi01 Ozlemm6001 ne bilim canım hevesle çok yürüdüm kesin verdim diye tartıda artıyı görünce benim surat 😲 oldu . Ama pes etmek yok . Haklısın bir daha spordan sonra tartılıp canımı sıkmıcam.
melike567 Alyaninannesi01 kabagi kuru sogan ile kavurup pul biber cok az da tuz atiyosun yogurt ekleyip 3 öğün yedim ben ama kahvaltı yapip iki öğün de yiyebilirsin