karabiberimm canım yanlış anlama öyle uzmanda değilim ama bence parkelerin kaliteli duruyor malı iyi ondan bir kapak pronto kullan silme suyuna yeter ve paspasın çok ıslak vaziyette kalmasın he birde suyu sıcak su olarak deneyebilirsin ama bu parkeye neyle silersen sil bence ardına kurula ama cidden kaliteli iyi kullan yazık olmasın her şeyi sürme derim