Benim eşimde İstanbulda çalışıyor. 2 senedir tayin istiyoruz ama yollamıyorlar. Benimde 5 aylık bebeğim var çalışıyorum. Burada bakıcı bulmak çok zor. 5 aylık bebeği kreşe de vermek istemiyorum. Ücretsiz izne ayrılsam İstanbul şartlarında tek maaş çok zor. Yeterince sıkışıp kaldım o yüzden umarım insanı daha fazla strese sokmadan açıklarlar şu tayinleri 🤦🏻♀️