mommy_0920 Kızım gece 12 de yatıp sabah 10 11 de uyanıyor bazen de gece 1 de yatıp sabah 9 da uyanıyor ve hiç uyanmıyor 3 ay 3 günlük bu normal mi acaba kızlar
Kadifemsii mommy_0920 benim büyük kızda aralıksız uyurdu uykusunda beslemeniz gerek 3 ay için fazla aç kalmaması gerek
AyseSerraMoms mommy_0920 benim doktorum 3 aylikken gittigimde 3 4 saate bir beslemen lazim uyuyorsa bile senin uyku esnasında beslemen lazim demisti 4 aylik olucaz hala 3 4 saate bir beslerim oda alisti ben uyanmasam da kendi uyaniyor
Elifdurhann Benim bebegimde yeni doğan döneminde çok uyuyordu doktora sormuştum uykusuna dokunmuyoruz dedi. İstersen bi 5 saatin sonunda uyku memesi yapabilirsin bebeğin kabul ederse
mommy_0920 Elifinci17 ama gündüz hiç uyumuyor gece ye kadar en fazla 1 2 saat yatıyor Mervetnl Dlnedz1001 almilabuss Elifdurhann
Dlnedz1001 12 saat aşırı fazla kan şekeri düşebilir hipoglisemiye bile girer bence de uyandırıp emzirmeniz lazım
Mervetnl mommy_0920 ben sadece mama ile besliyorum ellerimiyorjm 6-7-8-9 saat duruyor mama almadan doktorda elleme uyusun dedi 🤷🏻♀️
mommy_0920 Mervetnl sadece anne sütü mama vermiyorum sadece mekonyumlu doğdu 3 gün sütüm gelene kadar mecbur mama verdim
Elifinci17 mommy_0920 çok uzun 6 aya kadar 3 saati geçirmeden emzirin gece uykudayken emzirebilirsiniz.
Elifinci17 mommy_0920 yine de çok fazla o kadar saat uyuması o aylarda. Birincisi kilo alımı düşer. İkincisi 6 aya kadar bebeklerde şeker düşmesi yaşanmaya devam eder o yüzden sık beslenme yapmaları gerekir. Üçüncüsü süt üretiminiz düşer.
Busel mommy_0920 mekonyumlu doğması birsey fark ettirmiyor canım benimde öyle dogdu onun beslenmeyle çok alakası yok
mommy_0920 Busel yok biliyorum bebeğim alakası olmadığını arkadaş mama veriyorum demiş ben anne sütü sadece onu anlatmaya çalıştım anne sütü emip öyle yatıyor 12 saat bazen 10 saat
mommy_0920 Elifinci17 o zaman şimdi yattı sabah 6 da uyanıyorum emzirip geri yatayım bende karnı aç olsa ağlar diye düşündüğüm için uyandırımıyorum birde gündüz hiç yatmıyor o yüzden
Elifinci17 mommy_0920 ben 3 saatte bir rüya öğünü şeklinde besledim 6 aya kadar. O uyurken alırdım memeye gelince zaten hemen ağzını açıyordu emzirip geri yatırıyordum. Uykusunda emdiği için alışkanlık da yapmıyor bebekte.
_yaseminturann mommy_0920 Ya aynıyız aizinle ay olarak ama bebim max 4,5 saat uyuyor en fazla 6 saat sonra uyanmıyorsa uyandırılıp beslemek lazım diye duymuştum ben
Dfncgdm2022 mommy_0920 benım kızımda oyle ama sen hıc emzırmıyormusun canım 12 saat uzun bır süre yanı uyandırmadan emzırebılırsın ben oyle yapıyordum cunku o kadar uzun sure ac bırakılmaz
mommy_0920 Dfncgdm2022 yok kuzum ya emzirmiyorum analarımınızın lafından aç bebek ağlar bu saatten sonra emziririm şeker vs diyor kızlar çünkü