kasimonbes çocuğun ağrısını dindirmeniz gerek bu da en iyi ağrı kesici ile oluyor nasıl ateşi çıkınca ya da bı yeri agriyinca ağrı kesici veriyoruz aynı şekilde beebk ağrıdan huzursuz oluyorsa canı yanıyorsa en iyisi ağrı kesici ile bunu dindirmek ben öyle yapıyorum en azından çünkü doktorumuzda öyle diyor diş çok sikinti yaptığı zaman gece yatmadan ağrı kesici sini içiyor öyle uyuyor bu şekilde acı çekmiyor uykular bizede haram olmuyor onada
Birde d vitamini önemli d vitamini deposu iyi olan çocuklar dişi daha kolay çıkarırlar buna dikkat ediyorum tedagil almıştım ilk diş çıkacağı zaman açıkçası hiç bı faydasını görmedim karanfil kürü denedim ama onuda etki etti mi etmedi mi bilmiyorum yani düzenli yapmadım birde diş topu varmış isterseniz onuda deneyin ama dediğim gibi ben en sıkıntılı olduğu zamanlarda ağrı kesici veriyorum