Kızım 17 aylık ikinciye hamile kalınca 16 aylıkken sütten kestim. İlk zamanlar iştahı normaldi ama son 10 gündür yemek yedirmekte güçlük çekiyorum. Çiğnedikten sonra yutmayıp ağzından çıkarma huyu vardı bir süre sonra kızmayq başladım bıraktı ama bu sefer yemeği yememeye başladı. Önerisi olan varsa söyleyebilir mi?