Ysmn22 Merhaba hanımlar , bebeğimin bir gözünde tıkanıklık var masaj yapıyorum fakat tekrar aynı oluyor. Sulanıyor bunu nasıl çözebilirim ?
Birkucukeylulmeselesi Ysmn22 bizimde vardı dokuz aylık olduk geçti masaj yap canım bide banyoda köpükle güzel yıka ben önceden değdirmiyordum su köpük zarar verir diye doktor suyla şampuanın karıştır güzel ce yıka dedi şuan bizde yok şükür
findikbrnlu0_ Ysmn22 geçmiş olsun ya bizimde damar tıkanıktı sürekli çapak oluyordu şişiyordu gözü göz damlası vermişti bide sütümü damlatıyordum
Kbrmd Masaj yapın ama doğru masajı yapmak gerek göz ve burun kökönün ordan bastırarak aşağı doğru C yapın ama biraz bastırmanız gerekiyor yani bebeğiniz canı acımalı damarlar orada bizde bu şekilde doğru masajla iki haftada geçti