Cennet70 merhaba arkadaşlar vivo yoğurt mayası kullanan var mı toz şeklinde olanından, yoğurt mayaladıktsn sonra 5 gün içinde tüketilmesi mi gerekiyor acaba
Cennet70 momybabyy sütü pastörize süt alıyordum marketten ama bu sefer kayınbabam köyden almış gelmiş dondurucu da 5 litre keci sütü var kuzum ondan yapayım dedim ama maya yok bu vivo tozdan aldım henüz hiç kullanmadım
Cnarmom07 Ben kullandım ama kıvamı koyu olmuyor tarifine göre biraz fazla koymanızı tavsiye ederim . 5 gün yazıyor ama onu bilemiyorum sütün fazlaymış ben 1 l mayalıyorum hemen bitiyor