Soysalmom Kızlar merhaba bebeğimin odasını ayırmayı düşünüyorum kamera almak istiyorum aranızda kullanıp memnun kalan varsa bana marka önerebilir misiniz lütfen 🌸🫶🏻🤍
Yenimami Soysalmom kesinlikle weewell aşırı memnunum wifi ye gerek yok 300 mt ye kadar çekiyor mikrofonlu e bebekte 2200 tl ama bence ikinci el alın oda iş görüyor ben öyle yaptım
Soysalmom Sinem61 çok teşekkür ederim hem fiyatı da uygun sanki diğer kameralara göre telefondan mı takip ediyorsunuz bebek ses çıkardığı zaman hemen duyuluyor mu acaba
Sinem61 Soysalmom telefondan takip ediyorum bildirimleri açınca bebek hareket edince bildirim geliyor. En ufak hareketi bile algılıyor . Ben de arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım
hestiaone Motorola kullanıyorum. Dısardayken bıle telefonumdan baglanabılıyorum. Sıcaklı uyarısı hareket,ses her durumda bildirim geliyor telefonuma. Ninni açma,hikaye dinletme gibi özellikleri de var