YagmurKoksal o aylarda benim kızım 45dk en fazla 1 saat uyanık kalırdı sonra kucağıma alıp 5-10 dk yürürdüm uyurdu 45dk uyurdu uyaninca yine 45dk sonra uyuturdum yine 45dk uyurdu . Bu döngü akşama kadar devam ederdi. Atak haftası değilse şasmazdi. Ayakta sallamaya alıştırmak istemedim kucakta alıştırdim 8. Ayında kucağı da bıraktırdim yatağında piş pişle uyuyor