kivitoannesii 4 aylık olcak çocuk uyuyamıyor sıçramaktan nasıl geçecek ne zaman geçecek çok bunaldım artık 10 sn de bi sıçrıyor uyandırıyor
Zrfbrn kivitoannesii benimki 4 ay 6 günlük doğduğu günden beri vaat cpzul bulamadım heleki şuan 4 ay atağına girdi berbat.daha bir tık desin fırlıyor kollar yukarı hatta demesine gerek yok surekli sıçrıyor
Obiranne_ Yarım kundak yap canım benimki de öyleydi hem uyku düzeni oldu gece uykusuna alıştı yaptırmıyor deme benim ki de istemiyordu mıyışana kadar uğraşıyordum ama uzun uyuyup o da ben de rahat ediyorduk