Nazfiruze Merhaba ek gıda seti olarak hangi ürünleri aldınız, hangilerinden memnunsunuz acaba oioi nin ürünlerine güzel diyorlar ama bana pahalı geldi bilmiyorum deneyimleyen anneler yardımcı olabilir miii 💝
Kdm Nazfiruze ben oioi vakumlu tabak aldım ama kampanyadaydı yoksa aman aman denecek bir tabak değil benzerleri de alınabilir ben memnunum
baykuskiz_ Nazfiruze abartmaya gerek yok diye düşünüyorum bebek icin bir tabak bir kasik aldim. Cam rende aldim ilerleyen surecte pipetli suluk aldim sonra da bardaga gectim
dunyammm Bende e bebeğin kendi markası vakumlu tabak aldım bir bardak ve kaşık yeterli oluyor . Yani cam rende ve meyve filesi de dahil 😇