Bizde de var doktoruma söyledim antibiyotik kullanma konusunda çekimser kaldı sürekli ve özellikle geceleri öksürüyorsa antibiyotik kullanmak gerekir dedi bizde o derece bir şey yok o yüzden anne sütüyle beslemeye devam et dedi benim kızım da 4 ay 4 günlük